Neem contact met ons op
Contactinfo

Exclusieve Visitekaartjes

Tel: +31 6 420 16 848
(ma. tot vr. van 09:00 tot 18:00)

Email:

KvK nr: 17205135
BTW nr: NL 0827.08.940.B01
Rabobank nr: NL48 RABO 0378 4627 33

Veelgestelde vragen

Algemeen

Waar vind ik jullie Algemene Voorwaarden?
Onze Algemene Voorwaarden zijn hier te vinden.
Hebben jullie een prijslijst?
Prijzen zijn te zien door in het eerste deel van het bestelformulier een selectie te maken. U hoeft hiervoor niet te bestellen! Mocht u wensen hebben die niet in het bestelformulier te vinden zijn, dan kunt u ons een bericht sturen. Gebruik hiervoor het contactformulier.
Kan ik een offerte aanvragen?
Prijzen zijn te zien door in het eerste deel van het bestelformulier een selectie te maken. U hoeft hiervoor niet te bestellen! Mocht u wensen hebben die niet in het bestelformulier te vinden zijn, dan kunt u ons een bericht sturen. Gebruik hiervoor het contactformulier.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een exclusief product vinden wij verzendkosten niet passen, daarom worden die niet door ons berekend.

Ontwerp

Hoe start ik mijn ontwerp?
Begin uw ontwerpproces met het downloaden van onze opmaaksjablonen. Deze sjablonen zijn zo gemaakt dat u direct kan beginnen met uw ontwerp. Alle kleuren, maten, hulplijnen en checklist voor het uploaden zijn er al in verwerkt zodat u dit niet meer zelf hoeft te doen. Die tijd kunt u dus besteden aan het ontwerpen van uw exclusieve visitekaartje. :-)
Welke programma's gebruik ik voor het ontwerpen?
Ontwerpen doet u het beste in Adobe InDesign en Adobe Illustrator. De door ons gemaakte sjablonen zijn geschikt voor versie CS3 en hoger van deze programma's.
Kan ik een ontwerp ook door jullie laten maken?
Ja, dat kan. Naast het drukken van visitekaartjes kunnen wij u ook van dienst zijn bij het ontwerpen van uw visitekaartjes of uw huisstijl, zoals het ontwerpen van logo, briefpapier of enveloppen. Hiervoor werken wij samen met vormgevers uit de regio Eindhoven. Ieder van hen heeft zijn of haar eigen stijl, waardoor wij altijd in samenspraak met u tot een geslaagd eindresultaat weten te komen. Hiervan ontvangt u vooraf altijd een gespecificeerde offerte. Neem hiervoor contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
Waar vind ik jullie opmaaksjablonen?
Onze opmaaksjablonen kunt u hier vinden.
Hoe lever ik mijn ontwerp aan?
Voor een snelle verwerking van uw bestelling levert u het ontwerp op deze wijze aan:
  1. Gebruik voor uw ontwerp altijd onze sjablonen. Deze zijn zo gemaakt dat u direct kunt beginnen met ontwerpen op het juiste formaat, met de juiste afloop en veiligheidsafstand al ingesteld;
  2. Controleer voor het versturen alle teksten op spellingsfouten;
  3. Zorg ervoor dat de minimale dikte van de gebruikte vormen en letters groter zijn dan 0,18mm of 0,51px;
  4. Zet alle fonts om naar outlines;
    (Apple: Cmd + Shift + O / Windows: Ctrl + Shift + O)
  5. Zorg ervoor dat alle elementen gesloten zijn van vorm;
    (Kijk hiervoor in Omtrek Weergave (Apple: Cmd + Y / Windows: Ctrl + Y) of er open paden zijn en sluit elk open pad door deze met het Paletmes te omcirkelen.)
  6. Verwijder alle ongebruikte foliekleuren, papierkleuren en afwerkingen uit de stalenlijst;
  7. Zorg er als laatste voor dat alle lagen behalve die met uw ontwerp en papierkleur zijn verwijderd en bewaar het bestand als een AI-, EPS- of PDF-bestand. Indien u meerdere bestanden hebt voor uw ontwerp, voeg deze dan samen in één ZIP bestand.
    PDF-bestanden bewaart u met 'behoud van Illustrator bewerk mogelijkheid' aangevinkt;
  8. Plaats uw bestelling via ons bestelformulier en upload bij het gedeelte 'Afronding' uw ontwerpbestand.
Hoe zie ik welke kleuren het visitekaartje gaan krijgen?
Normaal gesproken heeft u een goed gekalibreerde monitor nodig om een indruk te krijgen van het eindresultaat. Zowel bij de papierkleuren als bij de foliekleuren gebruiken we Pantone kleuren als referentie. In onze sjablonen zijn deze kleuren als staal terug te vinden.
Ik kan geen foliekleuren kiezen in jullie bestelformulier!
De foliekleuren geeft u aan in ons sjabloon. In het bestelformulier geeft u alleen aan hoeveel kleuren folie u op de voor- en de achterzijde wilt. Het aantal gekozen foliekleuren bepaalt de prijs, niet de kleur van de folie.
Mijn visitekaartje heeft gekleurde randen, hoe geef ik dat aan?
Maak in uw opmaakprogramma een rechthoek van 55x85 mm of 85x55 afhankelijk van de gekozen layout en geef de rand van deze rechthoek de gekozen Pantone kleur. Bij controle van uw aangeleverde bestand zien wij zo eenvoudig om welke kleur het gaat.

Drukken

Hebben jullie drukvoorbeelden?
Ja, die hebben wij. Via ons contactformulier kunt u deze aanvragen.
Op welk papier drukken jullie?
Wij gebruiken Colorplan als basis voor ons drukwerk. Deze papiersoort leent zich erg goed voor klassiek drukwerk zoals boekdruk of in combinatie met foliedruk.
Kan ik in inkt (offset) drukken in plaats van folie?
Dat is mogelijk, maar alleen op het 350 grams papier. Dikker papier past namelijk niet door de offsetpers. Omdat wij ons richten op foliedruk, staat deze optie daarom ook niet in ons bestelformulier. Toch interesse in offset? Stuur ons een bericht via het contactformulier en geef aan wat uw wensen zijn. Wij sturen u vervolgens een op maat gemaakte offerte op basis van uw visitekaartje ontwerp.
Krijg ik geen bruine randjes als ik iets laat laserstansen/lasersnijden?
Door de hedendaagse techniek kan dit tot een minimum beperkt worden. De huidige gebruikte papiersoorten reageren in het algemeen zeer goed op laserstansen. Het is echter onvermijdelijk om helemaal niets te zien, dus een heel licht randje is altijd zichtbaar.

Bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?
Wanneer u uw ontwerp opgemaakt heeft volgens onze richtlijnen, dan kunt u het bestelformulier gebruiken om te bestellen. Het bestelformulier bestaat uit vier delen. Het eerste deel gaat over uw ontwerp, vul dit volledig in. Het tweede deel vraagt om gegevens voor de verzending. Het derde deel vraagt om gegevens voor de betaling. In het vierde deel kunt u uw ontwerp uploaden en geeft u aan dat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden en of uw onze nieuwsbrief wilt ontvangen.

Nadat wij uw ontwerp gecontroleerd hebben, sturen wij u, bij akkoord, de factuur per email toe. LET OP! De bestelling wordt pas gedrukt nadat wij de betaling hebben ontvangen! Onbetaalde bestellingen vervallen één maand na de factuurdatum. Ons systeem verwijdert dan alle gegevens van uw bestelling.

Een juist aangeleverde bestelling kunt u binnen 4 werkweken op uw verzendadres verwachten.
Mijn ontwerp bestaat uit meerdere bestanden.
Indien u meerdere bestanden wilt aanleveren, dan dient u deze, voordat u gaat bestellen, tot één ZIP bestand samen te voegen. Het bestelproces gaat uit van het laatst geüploade bestand. Eventueel daarvoor geüploade bestanden worden niet meegenomen in uw bestelling.
Ik heb het verkeerde bestand geüpload tijdens bestellen.
Hier zijn twee situaties mogelijk:
  1. Tijdens het bestellen upload u het verkeerde bestand.
    Wanneer u een verkeerd bestand heeft geüpload tijdens het bestellen, kunt u deze vervangen door daarna het juiste bestand te uploaden. Het bestelproces gaat uit van het laatst geüploade bestand. Eventueel daarvoor geüploade bestanden worden niet meegenomen in uw bestelling.
  2. Nadat de bestelling is afgerond wilt u het geüploade bestand wijzigen.
    Stuur ons een email met daarin uw bestelnummer en de juiste versie van het bestand. Deze zullen wij dan aan uw bestelling koppelen.
    Wanneer u de factuur reeds betaald hebt, dan is dit niet meer mogelijk!
Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Nadat u uw bestelling middels ons bestelformulier heeft ingevoerd, gaan wij handmatig uw ontwerp controleren. Wanneer uw ontwerp in orde is, ontvang u van ons binnen enkele werkdagen een akkoord en een factuur per email. Nadat deze is voldaan, worden uw kaartjes gedrukt en ontvangt u binnen 4 werkweken uw bestelling op uw aangegeven verzendadres. LET OP! Een bestelling wordt pas gedrukt nadat wij de betaling hebben ontvangen!

Is uw ontwerp niet in orde, dan nemen wij contact met u op. U dient uw ontwerp aan te passen, zodat het in productie kan. Mocht u hulp nodig hebben bij het goed aanleveren van uw ontwerp, dan kunnen wij dat voor u verzorgen. Hiervoor brengen we kosten in rekening.
Ons uurtarief bedraagt € 75,00 excl. BTW.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt gedrukt?
Als uw ontwerp volgens onze richtlijnen is opgemaakt en akkoord is, ontvang u van ons een factuur. Zodra die betaald is wordt u bestelling ingepland en binnen 4 werkweken gedrukt.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Binnen 4 werkweken na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling op uw verzendadres bezorgd.

Betaling

Ik heb besteld, maar waar moet ik nou betalen?
Iedere bestelling wordt eerst door ons handmatig gecontroleerd. Na akkoord, ontvangt u vervolgens binnen enkele werkdagen een factuur per email.
Kan ik met iDEAL betalen?
Nee. Omdat wij handmatig uw ontwerp moeten controleren, weten wij pas na die controle of uw ontwerp productieklaar is. Daarom sturen wij pas na de controle en bij akkoord een factuur.
Hoe moet ik de factuur betalen?
Gebruik hiervoor internet bankieren van uw eigen bank. Als dat niet mogelijk is, kunt u middels een overschrijvingskaart het geld overmaken. Ons rekeningnummer bij de ING Bank is 5285600. Vergeet niet om duidelijk het ordernummer te vermelden!
Ik heb betaald, maar ben het ordernummer vergeten te vermelden.
Wanneer uw naam en het bedrag kloppen, kunnen wij in ons systeem uw bestelling erbij zoeken. Zorg er daarom voor, dat uw overschrijving gegevens zo compleet mogelijk zijn.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?
Bij een exclusief product vinden wij verzendkosten niet passen, daarom worden die niet door ons berekend.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Binnen 4 werkweken na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling op uw verzendadres bezorgd.
Welke koeriersdienst gebruiken jullie?
Wij maken gebruik van PostNL en versturen uw bestelling aangetekend.
Worden mijn kaartjes goed beschermd tijdens transport?
Uw visitekaartjes worden in doosjes verpakt en dit wordt als één geheel aangetekend verstuurd. Dit biedt goede bescherming bij normaal transport.
Kan ik mijn verstuurde bestelling online volgen?
Ja, PostNL biedt de mogelijkheid om uw pakketje te volgen. Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u van ons een email met daarin de 3S code voor het traceren.
Wat moet ik doen als het pakketje beschadigd aankomt?
Het zou niet moeten gebeuren, maar in het geval dat uw pakketje, en dus uw visitekaartjes, beschadigd aankomen, kunt u het beste meteen foto's daarvan nemen. Stuur die per email naar ons op. Wij bekijken dan wat we het beste kunnen doen.

Contact

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Dat kan het beste middels email.
Wij hanteren verschillende adressen voor verschillende vragen:

Voor een algemene vraag of een vraag over onze producten:


Heeft u vragen over uw bestelling, mail dan naar:


Voor vragen over facturen stuurt u een mail naar:


Heeft u opmerkingen over het ontvangen drukwerk:
Niet tevreden?
Ook bij ons kunnen fouten gemaakt worden. Bent u niet tevreden met het opgestuurde resultaat, laat dat ons dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen dan direct aan de slag gaan om voor u een oplossing te zoeken voor uw probleem. Om een goed beeld te krijgen van uw klacht vragen wij u om minimaal 10 kaartjes retour te sturen. Wij kunnen dan beter analyseren wat er waar mis is gegaan. Wij houden u tussentijds op de hoogte van de vorderingen.