Exclusieve Visitekaartjes
Email:
KvK nr: 55071171
Veelgestelde vragen
Algemeen
- Waar vind ik jullie Algemene Voorwaarden?
- Onze Algemene Voorwaarden zijn hier te vinden.
- Hebben jullie een prijslijst?
- Nee. Onze producten zijn maatwerk en dus zijn vaste prijzen niet mogelijk. Neem contact met ons op via het contactformulier voor een offerte.
- Kan ik een offerte aanvragen?
- Jazeker! Onze producten zijn maatwerk en dus zijn vaste prijzen niet mogelijk. Neem contact met ons op via het contactformulier voor een offerte.
- Wat zijn de verzendkosten?
- Bij een exclusief product vinden wij verzendkosten niet passen, daarom worden die niet door ons berekend.
Ontwerp
- Hoe start ik mijn ontwerp?
- Onze producten zijn maatwerk. Hierdoor zijn er verschillende mogelijkheden om tot een ontwerp te komen. Neem contact met ons op via het contactformulier voor hulp.
- Welke programma's gebruik ik voor het ontwerpen?
- Ontwerpen doet u het beste in Adobe InDesign en Adobe Illustrator. De door ons gemaakte sjablonen zijn geschikt voor versie CS3 en hoger van deze programma's.
- Kan ik een ontwerp ook door jullie laten maken?
- Ja, dat kan. Naast het drukken van visitekaartjes kunnen wij u ook van dienst zijn bij het ontwerpen van uw visitekaartjes of uw huisstijl, zoals het ontwerpen van logo, briefpapier of enveloppen. Hiervoor werken wij samen met vormgevers uit de regio Eindhoven. Ieder van hen heeft zijn of haar eigen stijl, waardoor wij altijd in samenspraak met u tot een geslaagd eindresultaat weten te komen. Hiervan ontvangt u vooraf altijd een gespecificeerde offerte. Neem hiervoor contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden.
- Hoe lever ik mijn ontwerp aan?
- Voor een snelle verwerking van uw bestelling levert u het ontwerp op deze wijze aan:
- Onze producten zijn maatwerk. Hierdoor zijn er verschillende mogelijkheden om tot een ontwerp te komen. Neem contact met ons op via het contactformulier voor hulp;
- Controleer voor het versturen alle teksten op spellingsfouten;
- Zorg ervoor dat de minimale dikte van de gebruikte vormen en letters groter zijn dan 0,18mm of 0,51px;
- Zet alle fonts om naar outlines;
(Apple: Cmd + Shift + O / Windows: Ctrl + Shift + O) - Zorg ervoor dat alle elementen gesloten zijn van vorm;
(Kijk hiervoor in Omtrek Weergave (Apple: Cmd + Y / Windows: Ctrl + Y) of er open paden zijn en sluit elk open pad door deze met het Paletmes te omcirkelen.) - Verwijder alle ongebruikte foliekleuren, papierkleuren en afwerkingen uit de stalenlijst;
- Zorg er als laatste voor dat alle lagen behalve die met uw ontwerp en papierkleur zijn
verwijderd en bewaar het bestand als een AI-, EPS- of PDF-bestand. Indien u
meerdere bestanden hebt voor uw ontwerp, voeg deze dan samen in één ZIP bestand.
PDF-bestanden bewaart u met 'behoud van Illustrator bewerk mogelijkheid' aangevinkt; - Plaats uw bestelling via mail en stuur uw ontwerpbestand(en) daarin mee.
- Hoe zie ik welke kleuren het visitekaartje gaan krijgen?
- Normaal gesproken heeft u een goed gekalibreerde monitor nodig om een indruk te krijgen van het eindresultaat. Zowel bij de papierkleuren als bij de foliekleuren gebruiken we Pantone kleuren als referentie. In onze sjablonen zijn deze kleuren als staal terug te vinden.
- Mijn visitekaartje heeft gekleurde randen, hoe geef ik dat aan?
- Maak in uw opmaakprogramma een rechthoek van 55x85 mm of 85x55 afhankelijk van de gekozen layout en geef de rand van deze rechthoek de gekozen Pantone kleur. Bij controle van uw aangeleverde bestand zien wij zo eenvoudig om welke kleur het gaat.
Drukken
- Hebben jullie drukvoorbeelden?
- Ja, die hebben wij. Via ons contactformulier kunt u deze aanvragen.
- Op welk papier drukken jullie?
- Wij gebruiken Colorplan als basis voor ons drukwerk. Deze papiersoort leent zich erg goed voor klassiek drukwerk zoals boekdruk of in combinatie met foliedruk.
- Kan ik in inkt (offset) drukken in plaats van folie?
- Dat is mogelijk, maar alleen op het 350 grams papier. Dikker papier past namelijk niet door de offsetpers. Toch interesse in offset? Stuur ons een bericht via het contactformulier en geef aan wat uw wensen zijn. Wij sturen u vervolgens een op maat gemaakte offerte op basis van uw visitekaartje ontwerp.
- Krijg ik geen bruine randjes als ik iets laat laserstansen/lasersnijden?
- Door de hedendaagse techniek kan dit tot een minimum beperkt worden. De huidige gebruikte papiersoorten reageren in het algemeen zeer goed op laserstansen. Het is echter onvermijdelijk om helemaal niets te zien, dus een heel licht randje is altijd zichtbaar.
Bestelling
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Wanneer u uw ontwerp opgemaakt heeft volgens onze richtlijnen, dan kunt u deze naar ons toe sturen per e-mail.
Bestellen betekent dat u akkoord gaat met onze Algemene Voorwaarden.
Nadat wij uw ontwerp gecontroleerd hebben, sturen wij u, bij akkoord, de factuur per email toe.
LET OP! De bestelling wordt pas gedrukt nadat wij de betaling hebben ontvangen! Onbetaalde bestellingen vervallen één maand na de factuurdatum. Wij verwijderen dan alle gegevens van uw bestelling.
Een juist aangeleverde bestelling kunt u binnen 4 werkweken op uw verzendadres verwachten.
- Mijn ontwerp bestaat uit meerdere bestanden.
- Indien u meerdere bestanden wilt aanleveren, dan dient u deze, voordat u gaat bestellen, tot één ZIP bestand samen te voegen. Het bestelproces gaat uit van het laatst opgestuurde bestand. Eventueel daarvoor opgestuurde bestanden worden niet meegenomen in uw bestelling.
- Ik heb het verkeerde bestand opgestuurd tijdens bestellen.
- Hier zijn twee situaties mogelijk:
- Tijdens het bestellen stuurt u het verkeerde bestand.
Wanneer u een verkeerd bestand heeft opgestuurd tijdens het bestellen, kunt u deze vervangen door daarna het juiste bestand op te sturen. Het bestelproces gaat uit van het laatst opgestuurde bestand. Eventueel daarvoor opgestuurde bestanden worden niet meegenomen in uw bestelling. - Nadat de bestelling is afgerond wilt u het opgestuurde bestand wijzigen.
Stuur ons een email met daarin de juiste versie van het bestand. Deze zullen wij dan aan uw bestelling koppelen.
Wanneer u de factuur reeds betaald hebt, dan is dit niet meer mogelijk!
- Tijdens het bestellen stuurt u het verkeerde bestand.
- Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
- Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, gaan wij handmatig uw ontwerp controleren. Wanneer uw ontwerp in
orde is, ontvang u van ons binnen enkele werkdagen een akkoord en een factuur per email. Nadat deze is voldaan, worden uw kaartjes
gedrukt en ontvangt u binnen 4 werkweken uw bestelling op uw aangegeven verzendadres. LET OP! Een bestelling wordt pas gedrukt nadat wij de betaling hebben ontvangen!
Is uw ontwerp niet in orde, dan nemen wij contact met u op. U dient uw ontwerp aan te passen, zodat het in productie kan. Mocht u hulp nodig hebben bij het goed aanleveren van uw ontwerp, dan kunnen wij dat voor u verzorgen. Hiervoor brengen we kosten in rekening.
Ons uurtarief bedraagt € 75,00 excl. BTW.
- Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt gedrukt?
- Als uw ontwerp volgens onze richtlijnen is opgemaakt en akkoord is, ontvang u van ons een factuur. Zodra die betaald is wordt u bestelling ingepland en binnen 4 werkweken gedrukt.
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Binnen 4 werkweken na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling op uw verzendadres bezorgd.
Betaling
- Ik heb besteld, maar waar moet ik nou betalen?
- Iedere bestelling wordt eerst door ons handmatig gecontroleerd. Na akkoord, ontvangt u vervolgens binnen enkele werkdagen een factuur per email.
- Kan ik met iDEAL betalen?
- Nee. Omdat wij handmatig uw ontwerp moeten controleren, weten wij pas na die controle of uw ontwerp productieklaar is. Daarom sturen wij pas na de controle en bij akkoord een factuur.
- Hoe moet ik de factuur betalen?
- Gebruik hiervoor internet bankieren van uw eigen bank. Ons rekeningnummer bij de Rabobank is NL48 RABO 0378 4627 33. Vergeet niet om duidelijk uw naam en ontwerp te vermelden!
- Ik heb betaald, maar ben mijn naam en ontwerp vergeten te vermelden.
- Wanneer uw naam en het bedrag kloppen, kunnen wij in ons systeem uw bestelling erbij zoeken. Zorg er daarom voor, dat uw overschrijving gegevens zo compleet mogelijk zijn.
Verzending
- Wat zijn de verzendkosten?
- Bij een exclusief product vinden wij verzendkosten niet passen, daarom worden die niet door ons berekend.
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Binnen 4 werkweken na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling op uw verzendadres bezorgd.
- Welke koeriersdienst gebruiken jullie?
- Wij maken gebruik van PostNL en versturen uw bestelling aangetekend.
- Worden mijn kaartjes goed beschermd tijdens transport?
- Uw visitekaartjes worden in doosjes verpakt en dit wordt als één geheel aangetekend verstuurd. Dit biedt goede bescherming bij normaal transport.
- Kan ik mijn verstuurde bestelling online volgen?
- Ja, PostNL biedt de mogelijkheid om uw pakketje te volgen. Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u van ons een email met daarin de 3S code voor het traceren.
- Wat moet ik doen als het pakketje beschadigd aankomt?
- Het zou niet moeten gebeuren, maar in het geval dat uw pakketje, en dus uw visitekaartjes, beschadigd aankomen, kunt u het beste meteen foto's daarvan nemen. Stuur die per email naar ons op. Wij bekijken dan wat we het beste kunnen doen.
Contact
- Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
- Dat kan het beste middels email.
Wij hanteren verschillende adressen voor verschillende vragen:
Voor een algemene vraag of een vraag over onze producten:
Heeft u vragen over uw bestelling, mail dan naar:
Voor vragen over facturen stuurt u een mail naar:
Heeft u opmerkingen over het ontvangen drukwerk:
- Niet tevreden?
- Ook bij ons kunnen fouten gemaakt worden. Bent u niet tevreden met het opgestuurde resultaat, laat dat ons dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen dan direct aan de slag gaan om voor u een oplossing te zoeken voor uw probleem. Om een goed beeld te krijgen van uw klacht vragen wij u om minimaal 10 kaartjes retour te sturen. Wij kunnen dan beter analyseren wat er waar mis is gegaan. Wij houden u tussentijds op de hoogte van de vorderingen.